luni, 21 iulie 2014

Lacurile de unghii miss sporty CRUSH ON YOU

De la stanga la dreapta: 063, 062, 061



Descriere:
Imagineaza-ti cum ar arata unghiile tale colorate cu praf de stele?
Experimenteaza o textura noua...
Noile lacuri de unghii Crush On You de la Miss Sporty sunt arma ta de seductie de care te poti folosi ori de cate ori ai nevoie.
Miss Sporty “Crush on You” confera unghiilor tale un look usor stralucitor cu particule granulate. Finish-ul este mat cu accente sclipitoare – o manichiura de superstar.
Toata lumea se va indragosti  de unghiile tale!

Parerea mea:
   Miss sporty vine cu o colectie limitata de 3 lacuri de unghii. Vazusem intr-o revista aceste lacuri insa nu ma impresionase deoarece nu imi plac foarte tare lacurile sclipicioase. M-am hotarat sa-i dau o sansa atunci cand l-am vazut la oferta in dm (5.5 lei). Prima oara cand l-am aplicat pe unghii am ramas placut impresionata deoarece are particule de sclipici mai fine decat ojele normale astfel e suficient sa aplicam oja de doua ori. Surpriza si mai mare a fost atunci cand s-a uscat oja si s-a facut mata (nu citisem ca are finish mat). A fost dragoste la a doua intalnire! O oja foarte frumoasa si consistenta care se aplica usor avand o pensula plata si care te scoate din probleme atunci cand vrei sa participi la un eveniment si nu ai timp de o manichiura la salon.
Asa arata la lumina zilei (061)

Puncte forte:
-rezista mult (pe unghiile mele a rezistat 8 zile!!)
-arata pretios pe unghii
-nu se indeparteaza atat de greu pe cat credeam

Puncte slabe:
-nu-i gasesc puncte slabe :)

De unde se poate cumpara: orice supermarket, magazinele dm

Pret: 7.5 lei (7ml)

Sursa foto: Miss sporty Romania








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu