sâmbătă, 19 iulie 2014

Apa termala Balea

   




   Acum doua saptamani am fost la dm si am gasit aceasta apa termala. De-a lungul timpului am incercat de la diverse firme (Avene, La Roche-Posay etc.) si chiar nu i-am dat mari sanse acesteia. Insa spre surprinderea mea, chiar am ramas incantata de acest produs. 
   Se pulverizeaza foarte fin pe fata si face tot ceea ce trebuie sa faca o apa termala: racoreste, elimina discomfortul unei arsuri/ iritatii si iti lasa fata revigorata si foarte fresh.
   Este foarte usor de folosit, nu contine parfum si nici alcool. 

Puncte forte:
-pret bun
-il poti pulveriza si peste machiaj fara ca acesta sa sufere modificari

Puncte slabe:
-nu ii gasesc puncte slabe :)

De unde se poate cumpara: din magazinele dm

Pret: aprox. 11 lei (150ml)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu