miercuri, 23 iulie 2014

Crema de fata URIAGE pentru ten acneic





Descriere:
Hyseac K18 40 ml– crema activa keratoregulatoare, ce diminueaza porii si excesul de sebum, inlatura punctele negre, limiteaza proliferarea bacteriilor pentru a reduce aparitia leziunilor acneice datorita complexului de alfa si betahidroxiacizi 18% si extractului de licoritia.
Rezultatele utilizarii Hyseac K18 (dovedite clinic): reducere semnificativa a leziunilor acneice, efect de matifiere prelungit, luminozitate si hidratare perfect adaptata pielii, uniformizarea aspectului tenului. Este singura crema anti-acneica cu apa termala, textura placuta, parfum placut specific gamei, non-comedogenica, fara parabeni.
Parerea mea:
   Este o crema pe care doctorul dermatolog mi-a recomandat-o si pe care o aplic seara, inainte de culcare pentru ca mi se pare putin cam grasa pentru o baza de machiaj. Este hidratanta, miroase placut si are o textura fina. Nu vad insa nicio diminuare a porilor si nici nu imi lasa tenul matifiat. Imi place ca da un aspect de ten sanatos, insa intra mai greu in piele si tinde sa fie lipicios pe fata. Am un ten predispus la acnee si nu am vazut nicio reducere semnificativa a leziunilor acneice. 


Puncte forte:
-hidrateaza tenul

Puncte slabe:
-lasa tenul gras

De unde se poate cumpara: din orice farmacie

Pret: aprox. 58 lei (40ml)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu