luni, 11 august 2014

SCANDALEYES retro glam RIMMEL LONDON



Descriere:
Volum indraznet si gene perfect definite!
Peria in forma de clepsidra ScandalEyes Retro Glam urmareste linia genelor si creeaza, prin aplicare in interior si exterior, un aspect indraznet, cu ochi mari si volum. Forma sa unica este creata chiar si pentru cele mai mici gene, oferind extra acoperire si volum.
Este posibil mai bine de atat? Fara fire enervante care sa strice un machiaj senzual.

Parerea mea:
   Nu am vrut sa fac un review la acest produs deoarece il am de cateva luni si mi s-a parut vechi, insa se poate gasi in magazine iar pe site-ul oficial Rimmel London Romania l-am gasit la new products asa ca am decis sa vi-l prezint si voua. Scandaleyes retro glam este o mascara ce ofera volum (preferatele mele) si alungire genelor. Are o periuta deasa, in forma de clepsidra ce te ajuta sa distribui produsul pe fiecare geana. Nu incarca genele atata timp cat nu abuzezi de produs. Dupa ce am scos periuta din tub imi place sa o trec printr-un servetel petru a indeparta excesul (tips folosit atunci cand mi se pare ca am prea mult produs, pentru a evita genele incarcate). O recomad celor care doresc volum si alungire.


001 BLACK





Puncte forte:
-nu incarca
-aspect natural
-ofera volum si alungire
-ramane pe gene atata timp cat nu intra in contact cu apa

Puncte slabe:
-nu are :)

De unde se poate cumpara: magazinele dm, farmaciile sensiblu, orice supermarket dar si online.

Pret: aprox 30lei (12ml)

Ce parere aveti despre acest produs?

Sursa foto: Rimmel london Uk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu