miercuri, 13 august 2014

Gloss ultra-brillant AVON







   Luciurile de buze ultra shiny de la Avon vin intr-o varietate de 10 nuante, toate aratand delicios, numai potrivite pentru vara. Nu sunt mare fana a gloss-urilor, recunosc, insa privind trendul acestei veri ( everything glossy and flawless) m-am hotarat sa-mi achizitionez si eu un luciu intr-o nuanta cat mai naturala care sa se potriveasca oricarui look. Cum despre rujurile de la Avon am o parere foarte buna, mi-am comandat si primul gloss dupa o perioada lunga de timp. Poate imi voi mai cumpara si altele..cine stie?!



   Ceea ce urasc cel mai tare la luciurile de buze este senzatia lipicioasa si de discomfort (mai ales vara) ce mi-o ofera (motivul principal pentru care nu foloseam gloss). Insa, gloss-ul de la Avon este foarte usor de aplicat datorita ambalajului practic si nu ofera nicio senzatie de discomfort. Imi place sa-l aplic cu degetele in centrul buzelor pentru volum si o stralucire discreta, naturala. Are o nuanta rose, insa se potriveste perfect cu orice ruj pus dedesubt.

watermelon pop
Pont: Pe timpul verii tine gloss-urile in frigider :)

Puncte forte:
-raport bun calitate-pret
-ambalaj practic
-consistenta buna, nu este lipicios
-foarte natural (cel putin aceasta nuanta)

Puncte slabe:
-este stralucitor (ca orice gloss) dar nu are particule vibrante sau altceva

De unde se poate cumpara: din brosurile AVON

Pret: 16.99 lei (15ml)


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu