miercuri, 6 august 2014

Anticercan s-he stylezone






Despre:

CONCEALER-ul de la s.he stylezone acoperă cearcănele de la ochi și imperfecțiunile pielii. conține micro-pigmenți reflectorizanți și un complex de ingrediente care hidratează pielea.




Parerea mea:
   Acest produs vine din Austria si se gaseste la noi doar in lanturile de magazine dm. Este destinat persoanelor care vor sa-si acopere cercanele sau orice alte vene, pungi de sub ochi chiar si imperfectiunile fetei. Este un concealer lichid ce imi acopera venisoarele move-albastre de sub ochi si imi ofera un aspect fresh. Il aplic cu degetele pentru un look mai natural si il fixez cu o pudra. Acest corector se gaseste in 3 nuante (001, 002 si 003), eu folosind cea mai inchisa nuanta 003 care nu este chiar asa de inchisa, eu avand tenul deschis. Pentru persoanele cu tenul alb, deschis, aceste nuante se potrivesc perfect. Daca ai tenul mai inchis, nuanta 003 poate fi folosita ca iluminator. Eu folosesc acest corector si pentru cosuri sau pete ce vreau sa le acopar inainte de a aplica fondu de ten.
003 natural

Puncte forte:
- acopera bine (nu pot sa ma pronunt asupra cearcanelor profunde) 
- ambalaj foarte practic
- raport bun calitate-pret

Puncte slabe:
- oricat ai vrea, dupa cateva ore tot se aduna in pliuri insa poti reveni cu inca un strat
- dupa ce este aplicat pe fata trebuie intins cat mai repede pentru ca altfel tinde sa prinda o nuanta cu tenta portocalie

De unde se poate cumpara: numai din magazinele dm

Pret: 11.90 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu